باتیستا
به گردو خوش آمدید

باتیستا

جمعه 14 مهر 1391
16:37
alihoveida
 نام حقیقی: دیوید مایکل باتیستا جونیور
 
اسامی داخل رینگ: باتیستا،دیو باتیستا
 
قد:198cm
 
وزن:130kg
 
تاریخ تولد: 18 ژانویه 1969
 
محل تولد: آرلینگتون،ویرجینیا
 
دیوید میشل باتیستا معروف به باتیستا در 18 ژانویه ی 1969 (دی ماه 1348) در ویرجینیا به دنیا آمد.
تنها یک ساله بود که همراه با خانواده اش به واشنگتن دی سی مهاجرت کردند در دوران نوجوانی زندگی سختی داشت و مشکلات زیادی من جمله طلاق پدر و مادرش رو در همان دوران کودکی به چشم دید او با دستان مادرش بزرگ شد روش تربیتی او گاه گاهی باعث این میشد که او دست به کارهای نادرست بزند علاقه ی شدید او به ورزش هم یکی دیگر از ویژگی های غیر قابل انکار او بود.
با توجه به فشارهای مالی او به دنبال کار رفت و در کاباره ها و دیسکو ها به عنوان مسئول امنیتی مشغول این کار شد و در کنار اینکار به بدنسازی نیز میپرداخت.
زمانیکه 28 سال بود و در یکی از نمایش پرورش اندام حضور داشت با دو تن از افرادی که دستی در رشته ورزشی کشتی کج داشتند آشنا شد و آن افراد با توجه به فیزیک و استیل ظاهری اش اونو به یکی از مراکز رستلینگ بردند که باتیستا پس از نارضایتی از وضعیت موجود اونجا رو ترک میکنه و نزد سامون وایلد میره و در باشگاهش زیر نظر او کار میکنه وایلد که استعداد بالای باتیستا رو میبینه اونو به لیگ دبلیو ایکس دبلیو که در اون زمان یکی از شاخه های دبلیو دبلیو اف بود میبره باتیستا در اونجا هم موفقیت کسب میکنه و مدیران دبلیو اف رو مجاب میکنه تا با او قرارداد امضا کنند(فوریه سال 2000) اما مدت زیادی نگذشت که باتیستا قراردادش رو بهم زد و دلیل او برای این کار عدم توجه مسئولان دبلیو دبلیو اف بود که به او اهمیت نمیدادند.
 
باتیستا که علاقه ی شدیدی به کشتی داشت به یکی دیگر از لیگ های کشتی کج رفت و پس از درخشش در اونجا و بازی هایی که با افراد معروف دبلیو دبلیو اف داشت و خوب کار کرد برای بار دوم توجه مدیران دبلیو اف را به خودش جلب کرد و دوباره به این کمپانی نقل مکان کرد و این بار موفق شد جایگاه خودشو محکم کنه و در سال 2002 به اسمکدان میره و با دادلی درگیری هایی رو داشت و کمک های ریک فلیر به او و دخالت های تریپل اچ رندی اورتن و ریک فلیر که گروه اوولشن رو تشکیل میدادند زمینه ساز حضور او در این گروه شدند.
او در این بین مصدومیت هایی نیز داشت که از سرعت پیشرفت او میکاست اما او همچنان چشم ها رو خیره میکرد و پیش میرفت تا در رویال رامبل 2005 یکی از بزرگترین افتخارات ورزش اش رو کسب کرد و با بیرون انداختن جان سینا قهرمان رویال رامبل شد در کل سال 2005 سال باتیستا بود و او در این سال خیلی پیشرفت کرد.
 
 
 
باتیستا که برنده رویال رامبل شده بود می خواست بر سر کمربند دبلیو دبلیو ای با جی بی ال بازی کنه و یک روز پس از نو وی اوت در بک استیج شاهد صحبت های ریک فلیر و تریپل اچ مبنی بر بیرون انداختن باتیست از گروه اولیشن بودیم و باتیستا که این صحبت هارو میشنید درگیری هایش با دوست صمیمی خودش یعنی تریپل اچ اغاز شد تا سرانجام در رسلمنیای که درسال 2005 برگزار شد علیرغم دخالت های ریک فلیر موفق شد با یک باتیستا بامب تریپل اچ رو پین کنه و صاحب کمربند هوی ویت بشه.
ولی این پایان افتخارات او نبود او بارها هوی ویت و دبلیو دبلیو ای شده و قهرمانی در رویال رامبل هم از افتخارات اوست البته افتخارات او در این سه چیز خلاصه نمیشود اما از مهمترین انهاست.
باتيستا بعد از شكست در برابر جان سنا در ppv هاي wrestlemania ,extreme rules, over the limit خواستار آخرين ري مچ خود شد كه برت د هيتمن هارت به او گفت ريمچ تو فقط به در پي شكست دادن رندي اورتون ميباشد كه باتيستا عنوان كرد من با دست و پاي شكسته قادر به مبارزه نيستم و برت هارت به عنوان مدير جديد راو باتيستا رو بازنده و اعلام كرد كه ديگر شانسي براي چمپين شيپ ندارد. باتيستا از ناراحتي و عصبانيت براي هميشه wwe را ترك كرد.
آخرين جمله باتيستا در رينگ: كمپاني wwe بدون باتيستا يعني هيچ.
 
نکات جالب و دیگر خصوصیات او.
 
1. تا کنون دو بار ازدواج کرده و صاحب 3 فرزند دختر میباشد که بزرگترین ان 22 ساله است.
باتیستا دارای 2 دختر به نام های:کیلانی (1990) ، آتنا (1992)و دارای 2 نوه  به نام های:جاکوب و ایدن هم است.
2. در سال 2006 کتابی از زندگینامه خودش به چاپ رساند و تمام جزئیات زندگیشو در این کتاب که باتیستا انلشد نام دارد بیان کرد.
3. او به نکاتی جالب من جمله ماشین دزدی و حمل مواد مخدر در دوران نوجوانی در کتابش اشاره میکنه که حاصل جدایی پدر و مادر و تربیت نادرست اون بوده.
4. به گفته او در کتابش درگیری هایی که در دوران جوانی و زمانی که بادیگارد بوده میدیده تاثیر بدی در روحیه اش گذاشته.
5. همچنین به تمرینات بسیار سختی که در دوران بدنسازی به خصوص در قسمت کول داشته اشاره میکنه شاید اگر باتیستا از همون اول به جای کشتی به طور حرفه ای سراغ پرورش اندام رفته بود الان موفق تر بود.
6. همسر اول او که انجل نام داشت بر اثر سرطان فوت کرد.
7. در دوران نوجوانی و جوانی یک فرد پرخاشگر بوده و دعواهای خیابانی تقریبا به کار هر روز او تبدیل شده بود.
8. پدر او آرایشگر است.
دشمنان او به ترتیب از سالهای 2002 تا 2008 :
Randy Orton Rev DVon Scott Steiner Booker T Goldust Chris Jericho Shawn Michaels The Dudley Boyz Booker/RVD Chris Benoit Randy Orton Ric Flair Triple H John Bradshaw Layfield Melina Perez Mark Henry The Undertaker The Great Khali Edge The Edgeheads Montel Vontavious Porter Umaga (WrestleMania 24) Shawn Michaels Edge cm punk Rikishi
ورود به کشتی کج: 1997
 
ورود به دبلیو دبلیو ای: 2002
 
منیجرها:
 
Synn
 
Reverend d-von
 
ریک فلیر
 
تریپل اچ
 
القاب:
 
1-The Demon
 
2- The Demon of The Deep
 
3- Big Dave
 
4- The Animal
 
آهنگ ها ورودی:
 
 1-Voodoo-OVW
 
2- Eyes of right eausness
 
3- Line in the sand ( گروه Evolotion)
 
4- I Walk Alone ( از 2005 تا حالا)
 
افتخارات:
 
1 بار قهرمان OVW
 
1 بار قهرمان WWE
 
4 بار قهرمان WWE World heavyweight
 
3 بار قهرمان World Tag Team
 
( 2 بار با ریک فلیر،1 بار با جان سینا)
 
1 بار قهرمان WWE Tag Team همراه با ری مستریو
 
برنده رویال رامبل 2005
 
دشمنی سال با تریپل اچ در سال 2005
 
دشمنی سال با آندرتیکر در سال 2007
 
نفر اول در رده بندی PWI 500 در سال 2005
 
کشتی کج کار سال 2005 از نگاه PWI
 
فینیشرها و ضربات مورد علاقه:
 
باتیستا بمب
 
اسپیر
 
اسپاین باستر
 
بیگ بوت
 
دایوینگ شولدر بلوک
 
فیگور فور لگ لوک
 
پاور اسلو به شکل های: vertical suplex,Front,spining side
 
رانینگ کلوزلاین
 
Batista Lifting
 
باتیستا دارای 2 دختر به نام های:
 
کیلانی (1990) ، آتنا (1992)
 
وی دارای 2 نوه هم است. به نام های:
 
جاکوب و ایدن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: